Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen van theorieboeken die voor 18:00u zijn besteld worden doorgaans de volgende werkdag nog verzonden! De toegangscode voor onze online producten krijg je binnen 24 uur toegemaild.

Wat is de niet-goed-geld-terug garantie?

Wij hanteren een zeer ruime niet-goed-geld-terug garantie. Je kunt je bestelling van onze fysieke producten (theorieboeken en online producten) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren (mits verpakt, onbeschadigd en ongebruikt). Je krijgt dan doorgaans binnen 14 dagen je volledige aankoopbedrag terug. Deze garantie geldt uiteraard niet op online producten, aangezien toegang tot onze website niet geretourneerd kan worden.

Waar kan ik terecht voor vragen over mijn bestelling?

Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen je vraag waar mogelijk dezelfde dag en anders binnen 24 uur trachten te beantwoorden. Je kunt een e-mail sturen naar info@onlinetheorieboeken.nl of via de contactpagina.

Ik heb een klacht, wat is de klachtenprocedure?

Schroom niet om contact met ons op te nemen als je het ergens niet mee eens bent of een klacht over ons hebt. Wij zullen er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik contact opnemen?

Natuurlijk kun je bij vragen of problemen altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@onlinetheorieboeken.nl of de contactpagina op onze website.

Hoe Retourneren ik binnen de bedenktijd?

Wil je een product binnen de bedenktijd na ontvangst retourneren? Neem dan de volgende actie:

  1. Stuur een mail naar info@onlinetheorieboeken.nl met een aanvraag voor een retournummer. U ontvangt dit retournummer binnen 24 uur.
  2. Vermeld het retournummer duidelijk bij uw retour. Zonder dit nummer kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen.
  3. Neem het retouradres over op de verpakking en uw eigen adres leesbaar op de achterzijde.
  4. Verstuur het pakket voldoende gefrankeerd:

Onlinetheorieboeken.nl
Mastbos 59
1025 DD Amsterdam

 

Wil je iets anders dan retourneren, zoals ruilen? Dan adviseren wij dit in een kort schrijven toe te lichten en mee te sturen.

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wil je een nog niet ontvangen bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice via mail, dan annuleren wij kosteloos je bestelling. Een eventuele, door ons ontvangen vooruitbetaling wordt meestal binnen enkele werkdagen (en uiterlijk binnen 14 dagen) teruggestort.

Wat zijn de niet Niet-retourneerbare producten?

In principe geldt het recht op ontbinding niet voor:

  • producten die tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de koper;
  • producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
Niet binnen de bedenktijd de producten niet of niet compleet terugzendt of ze in beschadigde?

Indien je binnen de bedenktijd de producten niet of niet compleet terugzendt of ze in beschadigde of anderszins verslechterde toestand terugzendt, moet je de schade vergoeden die daardoor is ontstaan. Dit geldt ook als de schade is ontstaan tijdens gebruik in naleving van de voorschriften van de fabrikant.

Dit is alleen anders wanneer de schade is ontstaan bij het uitproberen van het product, zoals dat in een winkel ook zou kunnen. Als koper kun je de verplichting tot schadevergoeding voorkomen door het product na aflevering niet in gebruik te nemen en bovendien alle vereiste zorg te dragen om beschadiging te voorkomen.
Bij beschadiging of tenietgaan van een product, heeft info@onlinetheorieboeken.nl het recht op schadevergoeding, tenzij de schade een aantoonbaar direct gevolg is van normaal gebruik. Normaal gebruik heeft uitsluitend het doel het product uit te proberen. Ook moeten hierbij de voorschriften zijn opgevolgd die behoren bij het product of de retourzending.